خدمات علمی برگ

خدمات علمی برگ

ارائه دهنده خدمات علمی به عموم دانش پژوهان و دانش آموختگان
خدمات علمی برگ

خدمات علمی برگ

ارائه دهنده خدمات علمی به عموم دانش پژوهان و دانش آموختگان

مدرسی زبان انگلیسی


اگر فارغ التحصیل یکی از گرایش های زبان انگلیسی هستید یا در رشته دیگری تحصیل کرده اید، اما به باور خودتان دانش زبانی خوبی دارید و دوست دارید این دانش را در مسیر تدریس زبان انگلیسی به کار بگیرید، می توانید از خدمات آموزشی ما در این زمینه برخوردار شوید. پس از گذراندن یک آزمون ساده تعیین سطح و اطمینان از توانمندی علمی شما برای تدریس زبان، می توانید در دوره های کوتاه مدت (10 جلسه ای) خصوصی ما شرکت کنید. شما در این دوره ها جدیدترین روش های تدریس زبان انگلیسی را بر اساس استانداردهای CEFR, ESOL, TKT, CLIL مصوب مجامع علمی معتبر آموزش زبان جهان مانند Cambridge University, British Council, The Association of Language Testers in Europe خواهید آموخت.


افزون بر این ها تکنیک های کلاس داری، ایجاد خلاقیت و نحوه تعامل با زبان آموزان را مطابق استانداردهای معتبر یاد خواهید گرفت. روش تدوین طرح درس و اجرای موفق آن متناسب با سطح تحصیلی زبان آموزان را در دوره های آموزشی ما به خوبی خواهید آموخت. سپس، با تمرین و پیگیری می توانید مهارت های تدریس خود را با مشاوره ما تقویت کنید. با تکمیل این فرایند می توانید با تسلط کافی در هر فضای آموزشی مسئولیت تدریس زبان انگلیسی را قدرتمندانه بر عهده بگیرید. اگر علاقه مند هستید، می توانید از تجربه ما در زمینه آموزش الکترونیکی نیز برخوردار شوید و کار تدریس را همزمان در اینترنت و فضای مجازی دنبال کنید و تجربه و درآمد خود را روز به روز افزایش دهید.


برای شرکت در دوره های کوتاه مدت (10 جلسه ای) تربیت مدرس زبان انگلیسی که به صورت خصوصی برگزار می شوند، ابتدا باید درخواست خود را به همرا یک رزومه مختصر به این نشانی ارسال کنید: bss24ir@gmail.com. سپس کارشناسان ما لینک یک آزمون تعیین سطح آنلاین را به نشانی شما ایمیل می کنند. پس از گذراندن این آزمون و مشخص شدن نتیجه آن، در صورت برخورداری از توانمندی علمی لازم، اطلاعات مربوط به نحوه ثبت نام و شرکت در دوره برای شما ارسال می شود. در صورت توافق و دریافت پیش پرداخت پنج جلسه اول، دوره آموزشی بلافاصله آغاز خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.